torsdag 10 mars 2011

Svårsprunget

Idag stod det bara EN bil parkerad där krokiga vägen börjar, så vi gick den idag. Där går det en massa sura fågelskådare för det mesta och dom verkar vara riktiga hundhatare hela bunten. Kommer alltid med dumma kommentarer när jag kommer springande och skrämmer bort "deras" fåglar. När vi mötte den surputten som ägde bilen visste vi att nu kommer ingen att klaga när jag springer omkring, men det var nog lite fel i alla fall.

JAG måste faktiskt klaga för att nu är inte den här snön något springvänlig längre. Jag kommer säkert att ha träningsverk i morgon... Trötta kramar, Ludde!

5 kommentarer:

Arlo sa...

Vilken action-rulle! Klart värd träningsvärk!

Wille sa...

Jamen träningsvärk ska ju var nyttigt har jag hört ? Själv tycke jag dte är helkul i snöän, sedan gör dte inte så mycket att den blivit mjuk nu, den är ju desto härligare att rulla sig i då !
Tja visst var tjejen ung men vad gör det när man ska busa ? Vill du påstå att jag är för gammal för lek din buse ???? Jag förstår inte annars vad du syftade på ???? Rackarns buse.

Kasper sa...

Vi hundar är diskriminerade!!! Antingen är det jägare som äger rådjur och harar och sånt, eller så är det skådare som äger fåglarna!

Dom har ju fel allihop, för dom är allihop VÅRA, precis lika mycket som deras! (Dvs inte alls, men det fattar dom ju inte!)

Och sen kommer lagvrängare och säger att dom äger alltihop och att vi måste ha KOPPEL i skogen!

Dags att protestera!
Snygg språngmarsch du presterade, förresten. KLART den ger träningsvärk...

Grabbarna boys sa...

Hoppas din dag blir bra idag utan en massa träningsvärk.
Fast det lär vara nyttigt med träningsvärk har vi hört, men jobbigt.
Vov från grabbarna boys!

Hillman sa...

Det bär och det brister, hihi. Inte lätt att ena sekunden vara uppe på snön och näst under snön. Hoppsa att du inte slog hakan i bara, du får säkert träningsverk efter det passet.

Taxkramisar.