måndag 7 mars 2011

Skogstokig

Jag blir tokig på min skog!Rudi undrade i sin blogg hur andras skogility-pass ser ut, så jag letade verkligen efter nåt att visa upp!Kanske finns det nåt här borta?Eller på andra sidan vägen?Fast jag for runt som en skållad råtta hittade jag inget, men jag undrar om man inte kan använda det gamla fikabordet till nåt?Först måste man ju försöka pallra sig upp.Okay - möjligen är det välgörande för själen då, men inte vad jag hade tänkt mig.Det får nog bli vanlig pinnkastning istället.Det är ju stärkande för öronen i alla fall... Skogskramar, Ludde

5 kommentarer:

Arlo sa...

Åh, Luddeluddeludde! Här skrattar vi gott med dig i dina tappra försök att träna skogility! Motion och bensträckare fick du ju till och "klättra på fikabord" är också en bra gren!Det kanske går bättre när snön smält undan lite så du kan se sten och stubb och sånt! Ge inte upp! Trägen vinner! Och med öronflaxet har du ju gjort klara framsteg!

Kasper sa...

Äntligen är jag ute på nätet igen - matte har dels jobbat, och sen blev det datorstrul!!!! :(
Och sen har vi haft folk här.
Men nu funkar visst allting. Fast att blogga har vi inte hunnit med.

Skogility - måste kolla hos Rudi. :)
Massa snö hos dej också, ser jag.
Såg också ett riktigt kul sätt att få godis - passade du inte på att nypa lite i tårna också? Det skulle åtminstone mina katter ha gjort... ;) Fast du är ju ingen katt förstås. En tax kan väl inte vara en katt heller!!!

Stella o Doris sa...

Hallå där, jösses vilka snygga öron, måste ligga mycket träning bakom det!

Tror som de andra, vänta tills snön försvinner så kommer hindrena fram!

Hillman sa...

Gu så häftiga öron du har, de är i stil med taxens alla gånger att det är tax i dig, hihi. Du fick en skön och häftig motion i alla fall, fast du inte hade några balansstammar, såna ligger det inte i alla skogar som bekant.

Taxkramisar.

Tidus sa...

Haha vilket roligt blogginlägg, här fick sig jag och matte ett gott skratt :) Det där fikabordet "borde" faktiskt verkligen kunna användas till nåt :) nosis