lördag 12 mars 2011

Oväntad dejt

Vilken tur att matten skulle klippa sig hos en ny frissa idag.Husse och jag skjutsade henne till frissan och lämnade bilen där så att hon kunde åka hem när hon var klar. Det var så fint väder så vi promenerade hem i nästan två timmar.När vi hade kommit halvvägs träffade jag Saskia, en söt Cavve/Jack Russell, som var ute och gick med sina människor.Det var trevligt att gå tillsammans även om jag fick ha hussen kopplad för att han skulle hänga med... Soliga Kramar, Ludde!

4 kommentarer:

Hector sa...

Vad mysigt med en sådan långpromenad och med damsällskap dessutom ! Inte illa alls. Söt är hon också.
Tur att du kunde ha husse kopplad på vägen hem så han hann med.

Arlo sa...

Snygg tjej! Jag skulle haft matten kopplad efter den vägen också, ser ut som om det kan komma bilar där. Hur ofta ska matten klippa sig? Jag menar när ses du och bruden nästa gång?

Lyckopiller sa...

Måste nog kopla min matte jag oxå. Hon har lite svårt att hänga med hon oxå ibland!

Hillman sa...

Bäst att ha tvåbeningarna i koppel annars kan de komma bort sig, hihi. Kul att träffa lite nya tjejer, här är det torka på den varianten, förrexten är det bara vi som bor här ute, har inte sett några andra på ett bra tag.

Taxkramisar.