söndag 13 mars 2011

I parfymbutiken

Får säga att det doftar väldigt konstigt hemma när hussen målar och matten bakar samtidigt.Det var skönt att få åka bort till hästvägen där det inte behövdes några broddar idag, och få lite andra dofter.Jag gjorde ett litet besök i parfymbutiken, för nu har den härliga paddoften töat fram.Det gäller att få den över HELA pälsen!

Här får ni en kortare insmörjningsinstruktion också.Härligt kan jag stå och dofta gott om det skulle komma någon söt tjej förbi. "You can´t miss it!!!" Väldoftande kramar, Ludde!

6 kommentarer:

Edith sa...

Dom där rullningarna ser härliga ut. Häromdagen hittade Hilda en liten död fågel och gissa om hon rullade sig ... men så fick matte syn på det hela ... och naturligtvis blev det ett himla liv. Konstigt! Colliekramar

Arlo sa...

Man tänker inte så mycket på vilka fina flaxöron du också har, kompis. Men på filmen är som ju imponerade! Snörull , jaaaaaaa, men jag har aldrig provat att rulla i något annat. Ska genast ut och leta efter en padda.

Grabbarna boys sa...

Abbe rullade runt i en stor gödselstack idag.
Matten blev inte glad alls kan vi tala om.
Härlig rullfilm på dig.
Vov från grabbarna boys!

Anna med flock sa...

Vilka härliga rullningar, det gäller att passa på och vårda pälsen ordentligt när man får chansen!

Hillman sa...

Det där rullet känns igen, här är det Illerson som är snabb som attan. Matten har blivit snabbare genom åren men det händer att hon inte ser hur han lägger huvudet på sned och lägger ned ena sidan först sen är det kört, han rullar runt på direkten. Det brukar sluta i tortyrkammaren så jag har nästan slutat rulla mig i lukta gott saker, hihi.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Nä det där med att rulla i skaer det begriper inte jag. Testade en ång att rulla på gammalt älgskin men nä, tacka veta jag leriga spagropar