fredag 25 mars 2011

Passat Bosse!

Igår fick jag gå upp till Bosse tidigt för att passa honom medan mina människor åkte till Trädgårdsmässan i Älvsjö.Husse tog ALLDELES för många bilder som jag inte är med på! Dom kan ni se HÄR om ni vill.Han var så inspirerad av alla blommor han sett, så han skulle försöka ta såna där "Tessanbilder" på våra gamla tulpaner också. Hur kul blev det???Matte stekte i alla fall plättar till middag som tack för Bossepassningen.Det här är min tallrik med lingonsylt och äppelmos på.Matte tror att jag inte får tag i plättarna om hon inte viker dom... Mätta kramar, Ludde!

3 kommentarer:

Arlo sa...

Alltså, jag har aldrig i hela mitt liv passat en Bosse! Det verkar ju hur kul som helst! Sen ska du inte klaga på panschisarna du bo hos, om dom serverar ett hel fat med plättar och sylt!!!! De sklulle jag aldrig få, för min matte är helt galen i plättar med sylt själv och delar inte gärna med sig...
Men jag ska banne mig se till att jag får en våffla i hlegen, så det så!

Sigge sa...

Här serveras minsann inga plättar!
Tror jag flyttar till dej nån vecka eller så.
Jo nu drar det ihop sej till lydilityn.
Jag ska jobba hårt så både Sagostigen och skogen är i perfekt skick tills dess

Hillman & Illerson sa...

Vicken massa plättisar ursmarrigt, får man sånt för att passa en Bosse så vill vi oxå passa en Bosse, hihi. Fast vi ska inte klaga i fredags fick vi vafflisar och igår fick vi fläskisar på taxkulorna. Idag blir det horntossa smarrigt värre, hoppsa att matten tänker på oss när det ska tillredas, hihi. En sak har vi lärt oss, köket är bästa platsen att vara på, för alltid är det något som trillar ned på golvet, hihi.

Taxkramisar.