torsdag 3 mars 2011

Föröra

Jag kunde ge mig attan på att det var nåt på gång.Jaha - nu var det dags att passa mattes tofflor igen medan dom åkte och handlade helgmat.Vadå inte står likadant som när ni åkte???JAG har inte sett nåt i alla fall!!!Efter fikat fick dom j-la tofflorna göra vad dom ville medan vi tog en promenix på hästvägen.Ibland gick jag snällt på vägen......och ibland sprang jag lite på egen tass.Läskiga isen börjar försvinna nu.Plötsligt mötte vi Stina.Vi busade runt ett tag medan alla hussar och mattar pratade med varandra.

Eftersom vi ska hem till mattes bror Nisse imorgon fick jag fredagsörat redan idag.
Om dom tog en fördrink, fick väl jag ett föröra - eller två... Tidiga fredagskramar, Ludde

4 kommentarer:

Arlo sa...

Men Stina är ju hur fin som helst! Grattis till henne! Tofflor vandrar runt lite här också, mest när matten står i duschen. Jag ser att du har tränat på öronflax, du är riktigt bra på det nu! Heja Ludde!

Kasper sa...

Matte hälsar och tackar för bläng-bilden - jag tackar också för jag gillar när hon sitter där framför datorn och storskrattar!

Jaså, dom använder SPIONKAMERA för att vakta tofflorna!
Hrm... undrar om dom verkligen har tillstånd till det? Integritetshot kallas det visst. Sätt stopp nu, medan tid är, annars monterar dom väl en övervakningskamera!
Måste vara några särdeles exklusiva tofflor, antagligen av märket DIOR eller nåt sånt, som din matte har!

Ludde sa...

Inte Dior! Korvskinn!!!

Hillman sa...

Tafflisar är inget att lita på, de lever ett eget liv liksom, hihi. Såg skönt ut i solen, när du plöjer fram som den hederstax du är och dejta har du gjort oxå inte dåligt. Det där med örat, får du ha för dig själv, jag hade hellre smakat på gosakerna som finns på bordet, hihi.

Taxkramisar.