onsdag 22 september 2010

Passat Bosse

Igår var jag hemma med husse halva dagen och såg till att han städade bort onödiga papper medan matte gympade.På eftermiddagen passade jag Bosse.Vi började med att promenera till morbror Åke innan vi gick hem och tillbringade kvällen hos Bosse.Husse och matte var och lyssnade på Carl-Jan som berättade om mat.Sedan åt dom sig mätta förstås.Alla fick varsin välfylld Icakasse med sig hem också, men jag tycker allt att dom kunde tagit en doggybag till mig, men jag ser fram mot lite ölkorv... Sugna kramar, Ludde

6 kommentarer:

Sigge sa...

Men var är grisöronen, köttbullarna, tuggbenen och annat smaskigt??
Korven är säkert god, men resten?????
I min blogg finns nu varför jag blev blockerad hos Kasper igår.

Arlo sa...

Attans, vad dom smörjer kråset då! Fast du och Bosse och Åke tog er nog något gott också kan jag tro!

Hector sa...

Jojo du vi har redan fått ännu fler rosetter efter den. Lite skojigt är dte ju att matte är stolt över dem tycker jag. Själv tycker jag ju bara att dte är roligt att busa i ringen så det lär jag fortsätta med ett tag till.
ser att matte och husse din har varit med på värsta festen ! Fick du någon ölkorv då ?

Kasper sa...

Hrm - ölkorv är bra kanske, men är det inte också skinka som mitt öga skådar, där på bordet?
Det är minsann mat för Må... nej för hundar, menar jag!

Tur att du skrev här igen, jag blev orolig för att dina tvåbenta husse skulle bli lika bloggseg som min matte! DET vore inte roligt minsann!!!

Tycker du är väldigt duktig, som ställer upp så fint som Bosse-passare! :)

strövelstorpslagottona sa...

Gottegrisar till matte och husse. Men fick du något? Nähä, trodde väl inte det. Men sno lite skinka, det är smaskens
skinkpussar

Hillman sa...

Joho, du har en väldans massa gott på bänken och sen klagar du ändå över att det inte var någon doggibag. Fast jag förstår vad du menar, vi blir oxå gramse när de har varit ute och ätit och inget lämnats till oss.

Du ska ha stort tack för att du erbjöd mig att komma till dig.

Taxkramisar.