tisdag 15 februari 2011

Freestyle?

Matte får lite underliga idéer ibland.Hon tyckte jag var lite för inaktiv igår kväll, så nu skulle vi träna (ge mig en massa godis).Först höger tass.Sedan vänster.Nu var det dags att sitta fint. Då ska båda upp.Dansa, skulle jag också och då ska HELA jag upp. Sen kom hon med en NY grej.Jag skulle gå mellan hennes ben (som är så himla korta).Det ser ju nästan ut som om hon rider på mig - löjligt!Idag kom matten med ett senare tåg från jympan, så husse och jag tog en fika i Delibutiken medan vi väntade. Det var en annan liten Jack Russel där som försökte äta upp mina öron och skällde hysteriskt, så vi fick tyvärr sitta vid olika bord. Avskavda kramar, Ludde

7 kommentarer:

Elliot Kung af Upphärad sa...

Ojjj... vad Kulan skrattar åt dig och din matte..
ni ser för sköna ut (särskilt matten),men jag måste erkänna att du är väääldigt duktig Ludde :-)
Elliot

Freja Phaléne sa...

Duktig du är!! Sitta ekorre (kallar husse det) är jag inte helt bra på, det blir att jag dansar i stället, det lärde jag mig när jag var liten... (Alltså inte då jag var mindre än dig för det är jag ju nu också utan när jag var kring 1 år) Så jag slänger mig upp på baktassarna och snurrar runt hejvilt! Det har inte tränats korresittandes på rätt länge nu ;)
Matte ser rätt kul ut när hon sitter på dig förresten!!!
Phalénekramar!!!

Arlo sa...

NU börjar det likna nåt hemma hos dig!! Ridlektioner i vardagsrummet och jympa med godis! Bra jobbat, hela flocken!

Hillman sa...

Va duktig du är och lika lång som matten när du står på bakbenen, fasen vet om du inte är längre. Rackarns russel som skulle gnaga på dina öron, hans husse får välan skaffa grisöron till jycken, hihi.

Taxkramisar.

Parisercollie sa...

Oj vad du är duktig Ludde! Som en riktig cirkushund. Colliekramar

Sigge sa...

Bravo ludde!
Tänk om två månader då blir det tricks på hög nivå!
Vi kommer att få köra hårt med våra människor då

Kasper sa...

Hihihi, ser roligt ut när du och matten leker häst och ryttare. Tror du att hon inte fattat riktigt att det är en HEDERStax du är?
Fast jag måste ju erkänna att du är himla duktig!