onsdag 23 februari 2011

Dagisdags

Idag var det Cocodags igen.Vi åkte in till Söder och hämtade henne från dagiset.När vi kommer hem blir det alltid kaos i hallen innan alla fått av sig sina kläder.Matte hade köpt blåbär till Coco så jag hade inget för att hon tappade ett och annat på golvet.Jag lånade hennes boll istället som tröst.Farmor tänkte läsa en saga för henne.Hon påstod att hon minsann kunde läsa själv, samtidigt som hon häll ordning på nallen och åt blåbär. När min människobror Anders kom hem från jobbet åt vi andra fiskgrytan som matte lagat, och sedan åkte vi hem och eldade i kakelugnen, för det ska bli en kall natt. Finns en kul tävling man kan värma sig med hos Nanna och Leia! Varma kramar, Ludde

5 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

En mysig dag du haft tycker vi grabbar.
Att få vara med små tvåbenta godingar är ju attans kul.
Det tycker vi iallafall.
Vov från grabbarna boys!

Arlo sa...

Är det inte den ena tösabiten så är det den andra du ska umgås med, din lyllos! Fast blåbär var väl inte mycket att hänga i julgranen?

Kasper sa...

Hm - verkar som om du fick vänta till sist med att få av dig ytterkläderna? Snacka om felprioritering!!!
Men det är klart, Coco är ju väldigt söt förstås, och du är ju en gentlehund? ;)

Parisercollie sa...

Lilla Coco verkar vara en toppenfin minimatte. Oj vilken fin rock du har, som täcker hela kroppen. Min slutar i midjan, men matte säger att det ska vara så. Inte vet jag. Colliekramar

Hillman sa...

Vicken söt mini-matte du har, förstår att du gillar henne, men jag förstår inte att du inte äter blåbär som är så gottigt.

Taxkramisar.