onsdag 30 juni 2010

2 ÅR

Matte sa att vi kunde skippa badet på morgonen.Husse och jag sstte fart runt kvarteret när vi hade hissat flaggan.Men, varför ska jag sitta här? Skynda dig på!Hörru husse! Du har faktiskt tagit kort på mig redan!!!Mmmm - nu känner jag doften!Matte hade gjort en leverpastejstårta med korv och köttbullar för jag fyller två år idag.Ahhh - ljuvligt!2 minuter senare - diskat och klart.Nu ska jag sitta här och kolla när husse fixar Bosses släpvagn som ska besiktigas i morgon. Vuxna kramar, Ludde

11 kommentarer:

Arlo sa...

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! för vår Ludde ida´! Smaskig tårta du fick, kanske blir det presenter också? Eller en tjej-träff?? Tänk jag trodde att du var äldre än jag, men du är ju nästan ett år yngre. Fast du kanske kommer ikapp! Storleksmässigt vinner du ialla fall! Hurra-kram!

Giah o Alyza sa...

GRATTIS!!! På tvåårsdagen... Vilken fin tårta du fick Smaskens ju!!!
Klart husse vill ta många foton på födelsedagshunden ;)
Du är ju en stilig kille!!!
Massa nospussar på din dag Giah och Alyza...
Övriga flocken grattar med!!!

Sigge sa...

Stort GRATTIS från mej och matte!!!!!!!
Hoppas att resten av dagen blev lika bra.
Snart du Ludde är det dags för vårt korv och köttbulleparty i Skottvång

Stella o Doris sa...

GRATTIS LUDDE!!! Jösses vad tiden går, nu är du ju verkligen vuxen, eller kanske inte... Man är ju inte äldre än vad man känner sig så lite busiga upptåg blir det väl fortfarande :-)

Kramar i massor!

Kasper sa...

HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAA!
Stilig tårta, visst är det härligt att fylla år, borde man verklgien göra oftare. Varför firar dom förresten bara ÅR, varför iten MÅNADER också? Då blev det ju så mycket mer!!
Tänk, att dom där tvåbenta inte har kommit på det än!
Vi är definitivt klokare, men så är det ju också som man säger att "det bästa hos människan är hunden"!

Tessan sa...

MEN Ludde det visste jag ju inte att du fyller idag! Vi skålar och sjunger och ropar i kör Hurra hurra hurra hurra för våran fina Ludde idag!!
Massor av 2 års pussar på nosen!

Hillman & Illerson sa...

Nej nu har vi missat din födelsedag GRATTIS i efterskott får vi säga då. Hipp Hurra för Ludde som redan haft sin födelseda, hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!

Grattistaxpussar i mängd.

Edith sa...

Grattis Ludde en dag i efterskott. Du och jag är nästan lika gamla. Vilken fin leverpastejtårta. Den ska jag tipsa matte om. Nospussar

Wille sa...

Men ludde då ! Ett JÄTTEGRATTIS TILL DIG från mig, även om du får det en dag i efterskott !! Hoppas du får en härlig dag idag med !

taxenmilton sa...

Pukor o trumpeter för Ludde som blev hela två år igår. Hipp Hipp Hurra, tårtan såg smarrig ut, och det var den visst åsso. Kram Milton

Malte och Snoken sa...

hurra hurra hurra på din födelsedaaaaaag!
å vicken go korv"tåta" du mosade i dig, det blev inte en smula kvar!!
hoppas du hade en fantastisk dag! Nu får du dock inte bli större för vi har svårigheter att lura i folk att du e tax fortfarande!!
matte fnissa åt att du fick oxfilé medans de andra fick lite grönsaker... ; )
slafsiga födelsedagspussar