torsdag 24 juni 2010

Lite på vift

Husse blev glad på morgonpromenaden. En av våra grannar har en mini-mini hund, typ pudel, som var ute i trädgården när vi gick förbi. Jag hade inte fått syn på henne, men när hon såg mig så skällde hon glatt, så jag sprang fram till henne, och då såg husse att jag faktiskt viftade lite på svansen av glädje. Hon gillar mig fast hon är rädd för stora hundar, för när hon var ännu mindre så blev hon biten av en stor hund så att hon bara ser med ett öga nu.När jag hade passat huset senare och matte och husse kom hem igen viftade jag också lite på svansen, fast det gjorde ont, så jag fick ett märgben som plåster på såren. Mumsiga midsommarhälsningar, Ludde!

PS Nu har husse fått fram lite fler Kroatien-bilder på sin blogg om nå´n är intresserad. DS

5 kommentarer:

Arlo sa...

Jag blir så glad att du kan vifta igen, även om det inte är storvift ännu! Benent ser väldans smarrigt ut! Ha en väldans god och kul midsommar! Brottarkramar från Rudi

Giah med flock sa...

Vilken dum hund som bet dig i svansen :(
Tur du börjar kunna vifta lite på den igen!!!
Hoppas du och din flock får en mysig midsommarhelg!!!
Puss Giah med flock

Malte och Snoken sa...

Å va skönt att du kan vifta på svansen igen om en lite försiktigt!!
Ha nu en storsvansviftande midsommar!! dvs riktigt skön o kul!
slafspuss

Edith sa...

Vad skönt att höra att du kan vifta lite på svansen igen. Trevlig Midsommar! Colliekramar

Sigge sa...

Hoppas att din midsommar var riktigt bra och att du kan vifta ordetligt på svansen igen