söndag 13 juni 2010

Voff!

Bosse och jag var ute på promenad i morse när jag faktiskt kände lukten av matte och husse när vi passerade vår brevlåda. Husse kom ut och pratade lite med oss på gatan, och då fick jag tokfnatt. Jag blev så himla glad, så jag rusade runt med min fender så gräs och grus yrde åt alla håll. När matte kom ut på trappen höll jag nästan på att krypa ur skinnet av glädje. Äntligen är dom hemma, och vi har druckit kaffe på altanen och jag letade upp en massa köttbullar. Nu ska dom försöka få ordning på sina 720 bilder dom tagit och köra tvättmaskinen ett par dagar. Snart ska vi gå på promenad i alla fall. Fnattiga kramar, Ludde

8 kommentarer:

Arlo sa...

Tacka 17 för att du fick fnatt!!!! Hoppas att dom fick fnatt också!! Jag kan riktigt ser er alla fyra fnatta omkring där i trädgården!!!

Stella o Doris sa...

Så gott att de är hemma och vi har faktiskt haft sol idag så hälsa och tacka dem så mycket från oss!!

Kramar

elliot sa...

Jag fattar att du fick fnatt, jag blev jätteglad när jag kom hem efter bara 2 dagar.
Nu väntar vi bara på en massa bilder :-)

Malte och Snoken sa...

Å va härligt att matte o husse är hemma igen!!
det ska bli kul o se alla bilderna! ja för ni publicerar väl alla 720??
slafspussar med fnatt

Sigge sa...

Åh vad skönt för dej att de har hittat hem igen.
Väntar också på alla 720 bilder.

Hillman & Illerson sa...

Inte konstifikt att du blev glad, de har ju varit borta jättelänge och då kan man få fnatt när de kommer hem. Hoppas de köpt något kuligt till dig.

Taxkramisar.

Edith sa...

Vilken lycka för dig Ludde att matte och husse är tillbaka igen. Dom måste berätta för oss hur dom haft det på semestern. Colliekramar

Kasper sa...

Jaa du Ludde, jag är inte alldeles säker på att det ens är lagligt att resa ifrån dig så där länge. Om ens alls! Även fast du har Bosse.

Men du är ju en både gladlynt och storsint och förlåtande själ, så det är klart at du blev toklycklig!! Vi är ju såna, vi med fyra ben... :)
Jga och matte ser också frammot 720 bilder!!!)