lördag 19 juni 2010

Cocodag

Dagen började med att husse och jag duschade tillsammans.Jag han inte ens torka pälsen innan morgonrundan. Jag trodde att det var för att kronprinsessan skulle gifta sig idag, men det var för att Coco skulle komma och hälsa på.Jag tycker nog att husse borde klippa gräset lite oftare.Coco har vuxit massvis på bara ett par veckor och kan äta själv nu.Idag fick hon köttfärssås med pasta.Hon är träffsäker som attsingen.Matte och jag tittade på och tog foton.Jag frågade om jag fick lite, men hon skulle ha allt själv sa hon.

Dom tre blåmesvalparna mår bra och har lärt sig att den som hoppar högst när mamma kommer med mat får den. Höjdhoppskramar, Ludde

7 kommentarer:

Arlo sa...

Jo, Coco har inga problem med att träffa rätt, ser jag. Synd för dig förstås! Det verkar som om blåmesarna putsar och gör sig fina för bröllopet idag också.

taxenmilton sa...

Coco börjar ju bli stora damen nu, kan äta själv utan att spilla, tråkigt när det inte kommer ner nå gott på golvet. Hussen o jag var busiga igår och var o köpte hamburgare till middag fick två stycken, som du fattar så var matten inte hemma. Ha det,,, Taxkram Milton

Malte och Snoken sa...

Jäklars va träffsäker hon va att skopa in i lilltruten!! Kanske du kan buffa lite på hennes lilla armbåge så hon spiller lite åt små snälla hundar på golvet av rasen tax samt hybrider?
Annars får du ta upp det här med husse o matte, så här kan ni ju inte ha det!!
bekymrade taxpussar

strövelstorpslagottona sa...

Vi tycker också att du liksom ska stöta till lillstumpans arm lite. Det lönar sej alltid. Låtsas att du ska hjälpa henne.
pussar

Sigge sa...

Men Ludde du måste träna henne mer!!!!!!
En av de allra viktigaste människovalpskunskaperna är just att mata hundar!!
Stackars dej som hamnade i tortyrkammaren.
Jag behöver aldrig torteras för att träffa människovalparna.
Det där bröllopet gick alldeles spårlöst förbi här.
Ingen TV påslagen på hela veckan för matte är utled på tjatet om bröllopet

Kasper sa...

Synd att en sån sötis möjligen artar sig till att bli lite småsnål! Det var nog bara tillfälligt, ska du se!! Håller med dom andra här, buffa till hennes arm lite, och säg söta saker till henne, så får du nog smaka!

Hillman & Illerson sa...

Maskar och köttfärssås är smaskens det brukar vi få av matte ibland. Var inte du bjuden på bröllopet, tänk det trodde vi. För du bor väl i krokarna av Stockholm eller ....

Taxkramisar.