söndag 3 juli 2011

Lite bättre

Min mage har faktiskt blivit lite bättre, men det har sitt pris!Inte en enda godis!
Ingen kycklinglever!
Inga kycklinghjärtan!
Inga köttbullar!
Inga frukostmackor!
Bara dietkulor som hussen köpt hos veterinären.
Matten har gått som en svans efter mig hela tiden och kollat om jag kräksat och även konsistens och färg om jag gör några tvåor! Hur tarvlig får man va? Inget privatliv här inte - och matten och hussen, dom bara vräker i sig en massa gottigt! Luksinnet är det minsann inget fel på... Hungriga kramar, Ludde

8 kommentarer:

Boubou sa...

Huu.. Låter inte gott.. Hoppas att det hjälper i alla fall!

Kasper sa...

Hm - låter precis som jag har det varenda dag! Förutom att jag får liiite godis, förstås, men bara lite!

Ludde - jag får två sorters "hundkulor" - det ena är t.o.m. ett LGHTFODER!!!!
Det du!!!!

Bra i alla fall att maggen din är bättre, vädret gör nog också sitt till. Snart får du antagligen käka den där gourmetmaten igen - din lyckost!!! Dvs du blir en lyckost då, just nu är ju inte det... du fattar vad jag menar, va...

Rudi sa...

Bra att det går åt rätt håll, polarn! Mattar har ofta den där snuskiga böjelsen att kolla bajskorvar och sånt, men om det roar dom så låt dom hållas, resonerar jag.

Lukas sa...

Hoppas att du låter bli isglassen i fortsättningen. Min matte tog omedelbart tillbaka sin tanke, att bjuda mig på ismedmat. Magsjuka är så jobbigt, för alla. Pigga på dig nu så du får smaka på alla godsaker som din husse och matte skapar :-)
Kram från Lukas

Sigge sa...

Usch, låter inget skoj!
Men nu måste du ju pigga på dej snabbt.
Matte har fått ett supertips en gång av en lagottouppfödare.
Nötfärs i små små portioner är super vid taskig mage!
Se nu till att vara ok tills på lördag!!!

Giah med flock sa...

Får verkligen hoppas magen blir bra snart!!!
Köttbullstårta låter jättegott ju ;) Matte säger att väntar man på något gott väntar man aldrig förlänge??? ALLTID för länge vill jag nog säga!!! Nospussar från Giah.

Sigge sa...

Hur mår du????????

Hillman sa...

Stackars stackars dig, jag tror att du blir sjuker av den häringa jädrans fuktvärmen, för även jag blir krasslig i värmen, då blir magen lite i olag.

Taxpussisar i mängd.