söndag 10 juli 2011

Dagen efter

Så här dagen efter Skottvång tyckte matte att jag kunde behöva en återställare.Jag fick ju påsar av Sigge och Kasper igår, och av Sigges påse gjorde matte en födelsedagsbakelse till mig.Som efterrätt fick jag märgkexen och de goda tuggisbitarna från Kasperpåsen. Någon undrade om tjejerna jag träffade igår, men jag brukar inte snacka så mycket om sånt. Jag är mer en handlingens man, hehe.När jag gick nere vid sjön träffade jag ett par svanar som var ute med sina fem små valpar. Dom kunde nog inte hundspråket, för dom bara väste innan de paddlade iväg... Köttbullsdoftande kramar, Ludde!

5 kommentarer:

Kasper sa...

Ah, va smaskigt med återställare!! Varför fattar inte min matte också det!
Jag fick vanliga fodret i morse, men i kväll ska jag få köttbullar och korv, jag också! Både jag och matte är säkra på att dom ruttnar annars!

Vackra dom där svanarna är, förresten. Synd att dom ska ha så dåligt omdöme bara, borde väl fatta att du gärna ville leka en stund med småvalparna...

Sigge sa...

Jag har också smällt i mej godiset jag fick av Kasper.
Men här är så rörigt att matte glömde att fotografera det.
Mattes moster är i slutet av livet, mattes mamma akut inlagd på sjukhuset med magblödning och mattes pappa halvdålig.
Det RÄCKER med elände sen länge säjer matte som går på knäna igen

Edith sa...

Vilken återställare! Den gick inte av för hackor. Du verkade ha en toppendag i Skottvång. Colliekramar

Tessan sa...

Här var det party och illamånde och annat skoj...öhhh eller vilken ordning det nu var i;) Jaha gå på plankor är det sådant ni pysslar med däroppe?? Annars var det ju plankan sjörövarbusarna fick gå på men det slutade ju inte så väl det! Ha en fortsatt härlig sommar med eller utan väsande svanar:)
Kramis!

Hillman sa...

Tur att matten förstår att du behöver en återställare, kan bli kämpigt att slita med alla tjejer, hihi.

Taxpussar.