måndag 16 augusti 2010

Fotograferad

Det var fint målarväder idag så husse satt på ställningen och såg en lustig bil fara förbi, både kors och tvärs.Det var Googlebilen som åkte och förevigade våra gator så att ni snart kan åka och hälsa på mig virtuellt. (Där ligger husses kamera i lä) I övrigt blev det en svampskogspromenad med efterföljande kantarellmackor. Det var en dryg vecka sedan vi gick där, och nu var nästan alla soppar uppätna och mögliga, men kantarellerna var gula, många, stora och fina. Förevigade kramar, Ludde

6 kommentarer:

Arlo sa...

Åh, du såg väl till att stå mitt i fokus så alla i hela världen kan se dig på kartan? Matten kom förbi närg Google-bilen kom körandes, men hon fastnade inte på filmen. Kanske censurerades hon bort!

Kasper sa...

Såg att du också gillar fröinpackningar. Hos oss finns en särskild sorts frön med hullingar, dom är liksom extra hållbara...
Googlebil - till mig lär det nog aldrig komma nån sån. inte ända hit ut i skogen! Men jag har ju älg i stället.
Jag fick också en kantarellmacka häromdan! Ursmaskigt!

Wille sa...

Vad kul ! Du blir ju världskändis om du lyckas fastna på bilden. Vilken jättekamera de har ! Någonstans där måste väl du ha fastnat...eller ?

taxenmilton sa...

Hej Ludde nu verkar det funka hos mig igen efter nästan tre veckors bök och skällande hos vårt internet bolag. Ha det gott Milton

Hillman sa...

Hoppas att du höll dig framme så alla får se vilken stilig hederstax du är, hihi. Här har vi inte haft internet sen i fredags så vi har mycket att ta igen. Komments blir det så fort vi hinner med.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Måste kolla sen om du fastnade på bild.
De borde faktiskt använda dej som riktmärke tycker jag