onsdag 30 november 2011

I stan igen

Idag var det alldeles mörkt när vi hämtade Coco. Vi stannade en stund i en lekpark på hemvägen men det gick knappt att se henne i mörkret.Det gick inte så bra för husse att ta några bilder heller.Hemma skulle hon leka Madicken, så jag höll mig långt åt sidan när hon hoppade.Coco fick korv och spagetti till middag.Matte läste om rödluvan och vargen under tiden.Coco orkade inte mer än hälften av korven, så jag hjälpte henne med de sista.Cocos mamma försökte ta ett julkort på henne och jag tyckte att vi kunde posera tillsammans, men det fanns ingen extra luva till mig... Korvdoftande kramar, Ludde!

5 kommentarer:

Arlo sa...

Klarr som korvspad att du ska vara med på julkortet, luva eller no luva...
Korvspad ja, tur att Coco är liten i maten, eller är det du som ser till att hon får för stora portioner, månntro?

Stella o Doris sa...

Vilken tur att Coco inte körde Madickengrejjen utomhus, med den blåsten vi har haft kunde hon ha flugit långt.....
Blir säkert jättefint julkort!!

Grabbarna boys sa...

Vi tycker att du och Coco är superfina på julkortet och sen är vi grymt avis på dig att Coco inte orkade äta upp korven.
Det händer aldrig här hemma hos oss.
Ha en bra dag.
Vov från grabbarnaboys!

Emma o Malte sa...

Vi tror nog allt att din matte o husse gjorde några extra korvar som coco kunde spara till dig ;-)
och vilket attans fint julkort det blev på er!!
Kramis!

Hillman sa...

Praktiskt med småbarn som inte orkar äta upp, för då får man massor av smaka, hihi. Synd att du inte fick nån luva, för du hade varit fissnygg i den, hihi.

Taxpussar.