fredag 18 november 2011

Fotoklant

Var ute i trädgården och hjälpte husse med att lägga rötter på släpkärran. Husse tog kort när jag gav mig på den uppochnedvända jättestubben, men det var bara vad han trodde den klanten.Det blev bara bilden när vi lekte med punkabollen som fastnade och ändå stod jag alldeles still! Sen ville han inte gå ut och ta en ny bild på mig, bara för att jag hade rentvättade tassar!

I kväll ska jag passa kakelugnen medan matte och husse går och ser Tintin. Orättvist att jag inte får gå med. Jag vill ju se vad Milou gör... Ensamma kramar, Ludde!

7 kommentarer:

Wille sa...

Det låter trist att sitta ensam en fredagskväll.
Vilken festlig boll du har, den får man ju man ju bra grepp.
En annan är också lite nyfiken på hur det gick med rötterna. Fick ni bort jättestubben ordentligt ?
Jodå idag känns det bättre. Det har varit väldigt lugnt hemma idag. Jag och Hector har ätit ett par våfllor tillsammans med matte och lillhusse, annars har det inte varit ngt särskilt. Ha en bra kväll nu och hoppas matte har lagt fram en massa gottis till dig.

Arlo sa...

Men räckte det inte med Beach Boys-plattorna till hussen, ska han nu gå på bio OCKSÅ? Tänker han bara på nöjen? Hoppas du och kakelugnen får en fin fredagkväll...

Sigge sa...

Men va sjutton överge dej så där???
Du borde ju i alla fall få tillgång til rötter och stubbe medan du är ensam.

Emma o Malte sa...

Finns det ingen bio där ni bor där hundar få följa med? Ni verkar ha mycket hundvänliga platser annars, till skillnad från här där vi bor :-(
Kramis!

Edith sa...

Vad orättvist att inte du får följa med. En sån lugn och fin kille som du borde absolut platsa på en bio. Trevlig helg!

Vi i Kasperian sa...

Fredagsmys ensam vid kakelugnen. Vad TÄNKER dom på!!! Men nog fick du väl nåt gottigt att roa dig med åtminstone?
Asch - egentligen har du det ju himla bra!!!! Förutom då att hussen missade bilden när du lassar jättestubb!

Hillman sa...

Stackare som får vara ensammen, inte kuligt alls, här har jag i alla fall sällskap av Lill-hussen om matten och hussen ska iväg. Fast du kanske behöver vakta huset när de där tvåbeningarna är borta, bästa vakthunden, hihi.

Taxpussar.