tisdag 5 oktober 2010

Ett och annat

Det har faktiskt hänt ett och annat, men min tråkhusse vägrar att hjälpa mig och blogga, så nu försöker jag själv få in en bild från vår cykeltur idag i alla fall.Det gick ju bra! Vi fikade nämligen på ett nytt ställe idag.Dessutom så dansade jag med matte i köket häromdagen.Jag har nog snart vuxit om henne.Sen fick jag goda kycklinghjärtan till frukost, för jag dansade så bra.Coco har varit här och hälsat på också, och jag fick ett härligt ben av henne, men dom bilderna får ni nästa gång, även om det inte var så svårt att få in bilder i bloggen som jag trodde... Bildliga kramar, Ludde

7 kommentarer:

Kasper sa...

Men du, det var mig en vrång husse du har! Vägrar hjälpa dig att blogga!!!!!!!!!
Himla tur då att du klarar av det på egen tass!

Kanske jag också skulle bjuda upp min matte till dans? Om det nu är så att dans genererar kycklinghjärtan, menar jag.

(Fast hon har handlat hund- och kattmat för över 500 kronor idag (inga kycklinghjärtan), så jag misstänker att det är kört, åtminstone för tillfället.

Synd! Du har allt tur du - trots din vrånga husse... ;

strövelstorpslagottona sa...

Du är ju bara så himla bra. Härligt att du dansar med matte, hon har kanske ingen annanpussar

Buttons sa...

OJ, så mycket läckert du får att smaska på, jag blir riktigt avis........puss på svansen

Arlo sa...

Du är ju skitbra på att blogga! Respekt!
Dessutom dansar du bra, du får anställning direkt att dansa gogo tillsammans med Totte när Tiger och jag får ihop vårt band i vinter! Din matte kan också komma i fråga. Vrånga hussar vill vi dock inte ha med. Kycklinghjärtan är mums!

Hillman sa...

Du är ju jätteduktig, inte nog med att du kan dansa, du kan blogga oxå. Ibland önskar jag att man vore så stor som du, för då kunde man lägga hakan på bordet, hihi.

Kycklinghjärta det är säkert godis, för orrhjärta är smaskens, det har vi smakat många gånger.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Tror faktiskt att jag flyttar in hos dej ett tag.
Dansa har jag aldrig gjort.
Kan ha att göra med att matte är tondöv, saknar totalt rytmsinne och aldrig har musik på.
Det där med hälsovådliga regnet är enkelt. Det behövs både för mina spagropar och svampen MEN jag ska slippa gå ut när det kommer

Wille sa...

Nämen Ludde vilken stygger husse du har som inte kan hjälpa till. Skäll lite på honom ?
Såg att du haft en skön cykeltur och hittat ett och annat iontressant men det var väl inget för husse att bråka om eller hur. Klart en måste njuta av livet, vad är det annars till för ????
Hoppas du får en härlig torsdag nu då. Här regnar det så det lär inte bli några långpromenander precis.