tisdag 26 oktober 2010

Den som spar, han har

Nu har husse också sparat pengar, precis som Kaspers matte. Inte lika mycket, men i alla fall något. Han slapp betala 495 kronor för modemet i Teliabutiken om han band upp bredbandet i ytterligare ett år. Undrar vad jag ska göra med dom pengarna? Fast de kanske redan gått åt? Matte passade nämligen på att köpa en "gå ut med hunden-mössa" på Lindex.Klart att hon skulle prova den på mig, men jag tror nog att det blir för varmt... Lurviga kramar, Ludde

7 kommentarer:

Arlo sa...

Men attans, Ludde, man ser ju inte var du slutar och mössan börjar eller hur det blir...!

Sigge sa...

Håller med Rudi, vad är du och vad är mössan???
Pengarna kan du väl handla till vårt adventsparty för.

Stella o Doris sa...

Nä du behöver nog ingen mössa, ser faktiskt lite läskigt ut... Skulle du mot förmodan behöva en så ta en annan färg så du inte ser så tjockskallig ut :-)

Kramar från Boråsbrudarna

Kasper sa...

Din matte har totalt missuppfattat! Hon skulle förstås ha provat den PÅ SIG SJÄLV, innan hon köpte den!!!!
Då hade du haft pengarna kvar att spendera på vårat party!!! I advent.

Bra gjort av din husse att åtminstone spara 495 kronor - alltid en början!
Vill han ha råd om hur han ska spara mera, så är det bara fråga min matte...

strövelstorpslagottona sa...

Så kulig du ser ut, men himla snygg.
pussar

Edith sa...

Jag kan inte heller se mössan på dig, konstigt. Men jag tycker i alla fall att du också ska ha något lite extra för dessa insparade pengar. Colliekramar

Hillman sa...

Det var svårt att se mössan för den var nästan lika lurvig som dig, en riktig pälsboll, hihi. Jag tror att den där mössan vore lämpligare på hundar här uppe, för vi kan ibland ha ner mot minus 40 grader.

Taxkramisar.