onsdag 4 februari 2009

I skogen

Vi gick till Möllebadet över isen idag och tog skogsvägen hem.Man kan hitta mycket i skogen om man letar.Jag hittade en gren mitt på stigen.Den skulle nog ligga här vid den andra grenen...Det var en seg rackare...Så där! Nu blev det väl bra?Matte har bakat kex till mig!Dom är jättegoda, med kött- och ostsmak. Försvinnande goda! Om det skulle komma några taxkillar förbi så har jag nå´t att bjuda på... Tittar varje gång jag ser en bil med Tax-i-skylt, om Malte, Snoken eller Milton skulle vara i, men näe, bara människor. Knasiga skyltar dom har när det inte är någon tax-i. / Ludde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Ludde, det låter jätte smaskigt, jag åt för första gången idag färsk ravioli med spenat. Matte trodde inte sina ögon, jag är jätte dålig på att äta, men det var gottis. Sov Gott din tax kompis Milton

Anonym sa...

Åhh, Jag gillar osså pasta och spenat. De e jättenyttigt med spenat säger husse. Jag gillar lever och morötter och apelsiner och egentligen allt som går att äta. Det slinker väl ner lite småsten, träbitar, mossa och rötter när man e ute osså. Nu ska jag ut me husse för en nattrunda innan jag ska vakta derases sovrum. Natti natti från Ludde

Anonym sa...

å det hade varit kul om det varit vi som kommit o hälsat på men nä...
snygga kex! kanske matte delar med sig av recept? eller är de en hemlis?
det såg kul ut när du lekte med pinne där i din lite snöiga skog vi har gråtrist väder här o man blir bara skitig om magen idag...inge kul alls! tur matte ska åka o handla kanske man får nåt gott o tugga på!
slafselismackpuss