fredag 20 februari 2009

Operahund

Husse o matte var på Spagettioperan igår kväll, medan jag var hos Jocke och Cecilia och deras katter Mirre o Baccardi och där var det en hund som dansade. Jag tycker det är dumt att hundar inte får gå på såna ställen, även om inte sången var min musik.

Husse tog en liten snutt med sin kamera för att visa mig vad det handlade om. Matte brukar dansa med mig i köket ibland, men tack och lov så sjunger hon inte då.Vi gick runt fårön idag på promisen, och där hittade jag massvis med köttbullar.Sen satt vi i solen en lång stund och myste innan vi gick hem igen. Fredagspussar från Ludde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättemånga fredagspussar till dej åsso Ludde, nu skall vi bara mysa ikväll, nä det är mycket vi inte får gå med på synd ibland. Kramar Milton

Anonym sa...

Förstår inte heller det där med att det är en massa ställen som vi inte får gå på.
Jag träffade i alla fall en MYCKET trevlig fiskare idag som lät mej plaska i hans hål.