fredag 27 februari 2009

Riktigt lydig...

Jag stannade hemma idag när husse och matte åkte o handla. Det var bara skönt att slippa åka bil. Solen sken på oss när vi gick på promenaden, och inga skridskoåkare syntes till.Tyvärr inga fynd heller om man inte räknar med en fyndig svansföring...När vi passerade andarna var jag kanonlydig och sa inte ens voff. Husse trodde knappt sina öron, och var ovanligt givmild med godisar. Hörde att dom pratade om Sigges köttbullebuske också. Kanske skulle dom plantera en sån? Verkar lovande. Varma tassar, Ludde

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla du!!!!!!!!
Öppet vatten, släng dej i och simma det skulle jag ha gjort!!!!
Var ni möjligen på campingen i Malmköping och käkade korv?
Tycker det ser ut som den. Alldeles nedanför ligger sjön som jag var ute på i tisdags.

Anonym sa...

Njäe, den låg nog mitt ibland husen tror jag.

Anonym sa...

Va, gillar inte du att åka bil? Det gör jag, eller åtminstone gillar jag att KOMMA FRAM till nåt... Och det gör man ju med en bil... :-)Svansvift på dej!

Anonym sa...

VA fin du är Ludde, och vilken svansföring...
lite nyfiken bara vad du är för ras? Det växer säkert upp en köttebullebuske hos dig oxå precis som hos Sigge :-)
Kramizar
kulan

Anonym sa...

Njaa, många raser... Pappa är Lagotto o mamma är Mastiff - Boxer - Rottweiler, Men det går bra att kala mig Hederstaxknyffel också.

Anonym sa...

Tjena Ludde det är cyberMilton som hör av sig jag sitter o väntar på att en människokompis som är dataexpert skall komma å titta till min dator. Det verkar som alla andra kan komma in på min blogg men inte jag mycket mystiskt. Tusan så kallt idag, blir bara kortare promisar Ha en bra dag Milton