lördag 21 februari 2009

I koppel

När det är vackert väder och lördag, måste jag gå i koppel nästan hela promenaden, för det är så mycket folk och barn ute som blir vettskrämda för lilla jag. Förstår inte varför dom blir det, jag vill ju bara leka och pussas lite. Inte bita hårt eller så...Jag fick istället avreagera mig på en stor isbit som inte ville smälta i solen. Efter mycket tuggande lyckades jag ändå få i mig det mesta av den.

I kväll är jag bortbjuden på middag till Maj-Lis, en snäll och rar barndomskompis till husse. Det ska bli spännande att se hur hon har det. Husse säger att vi ska promenera både dit och hem, så det verkar lovande. / Ludde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ludde, folk kan bli rädda för lilla mej åxo. Hoppas du får en trevlig kväll o får smaka ngt gott. Lördagskramar Milton

Anonym sa...

Hi Hi Ludde har du ont i håret idag. Eller ligger du bara o slappar. Själv ska jag gå och lägga mig igen efter att ha tittat ut, så inte matte får ngr ideer att vi ska gå ut. Ha det gott Milton