måndag 16 februari 2009

Isjakt

Ahhhh! De blev en trevlig promenad med husse!Vi gick till fårön, och husse fick mig att leta godisar där hela tiden.

Han sa att jag nog hade fått godisfnatt! Ursäkta knastret, men de blev någe fel på husse eller kameran.På hemväen kom jag nog på vad en isjakt är...Jag kom osökt att tänka på Sigge när jag vilade vid ett skjul...Jag muntrade upp min förkylda matte lite när jag kom hem.Hon tycker att jag sover så konstigt, men jag förstår inte vad hon menar. Blir de lite för varmt, så svalnar jag bäst på rygg!Innan de blev mörkt, han vi med en korvjakt hemma, utan kråkor. 14 korvbitar - vinst varje gång! De här va kul! Nu hoppas jag bara att matte blir frisk och kan vara med ute. / Ludde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ludde säg till din matte hon får vara med o nosa på min bukett tills du hinner köpa Natti Natt Milton

Anonym sa...

hehe söting där, magvisare!
stackars matte är förkyld, du får ge henne många krya på dig pussar!