onsdag 11 februari 2009

För länge länge sedan

Det var en gång....En väldigt liten Ludde, knappt 3 månader, och det var varmt och skönt i slutet av september.Jag var stor som tax ungefär, eller kanske två.Det första matte och husse gjorde var att köpa en korg åt mig. (De va innan jag växte ur bilen och fick flytta in i baksätet istället.)Den kändes jättestor då. Det bästa jag visste var mattes urgågna tofflor som jag hade när jag saknade min mamma och pappa som mest.Så här ser dom ut. Nu ska ja sova å drömma lite om dom.Jag ska nog drömma lite om alla syskon osså. Natti natti alla bloggvoffar / Ludde

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul det var å se din mamma o pappa1 tänk att du blev sån liksom! en rackars snygg blandning!! å söt e du ju fortfarande! tur duhar tofflan o snutta på ibland1 sötpussar till dig o hoppas du kan ta en lur mitt på dan istället!

Anonym sa...

Lilla plutt gosiga Ludde du är väl för söt, Jag sa ju förut att du har en rejäl bakgrund. Ja man kan undra vad du skall bli när du blir "stor" kanske månne större. Kramar Milton