tisdag 3 februari 2009

Vackert väder och is

Det var kallt som attan och solen sken, vilket betydde ispromenad i en och en halv timme.Jag fick inte vara på den plogade banan, och inte fick jag jaga skridskoåkare heller.Det är i och för sig roligare att springa och sladda i snön.Jag såg nå´t som blänkte i ett träd, och husse sa att det var ett drag som man fångar fisk med. Måste väl vara flygfisk då...Jag tyckte det var skönt att ligga och tugga pinne i solen.Man måste ju vila benen ibland, för vi gick långt.Ibland räckte det med att bara vila frambenen. / Ludde

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej sötludde tack för krya på dig hälsningar!! matte länkar till dig nu så hon inte glömmer o kika in här, hoppas det ok! snoseligos på en stor killes nos

Anonym sa...

Vaffor kommer inte mina kommentarer fram, jag provar igen. Kramar Milton

Anonym sa...

Men se på tusan o vad glad jag blir, Nu kan du o jag Ludde prata lite med varann. Massor med Milton kramar vi hörs