torsdag 26 maj 2011

Coco sover över

Dagen efter matte och husse kom hem från Spanien skulle Coco sova över hos mig.Hon hade packat en liten väska med det nödvändigaste.Plättar är det bästa hon vet.Hon fick hjälpa matte med plättarna under min tillsyn.Jag tycker dom lyckades riktigt bra.Sen satt vi en stund framför teven innan hon skulle sova.Hennes pappa hade inte packat med någon tröja eller jacka så hon fick låna en.Haha! Nu är JAG farmor skrattade hon!Hon hade med sig en present till mig också.Jag gillar verkligen tuggben utan slut!Smaskens! Tuggiga kramar, Ludde!

2 kommentarer:

Hillman sa...

Åh, vicken söt lite tjej Coco är, så gullig vore jag dig så skulle jag nog slicka på henne jämt. Såna där tjejer ska man va rädd om, för de har alltid något som man kan smaka på och du får ju presenter oxå, härligt!!!

Taxpussar.

Tessan sa...

Coco är ju bara sååå söt! Hon slapp nog frysa iallafall i din mattes tröja;)Primo häslar att plättarna måste ju ha varit till honom, så han är jätte sur att det inte kommit några på posten....SUCK detta matvrak!
Kramis från oss!