tisdag 12 april 2011

Men om sanningen ska fram...

En del av mina kompisar trodde att dom inte skulle kunna gå på hundcafé för att dom bara vill hälsa på alla andra hundar.Om sanningen ska fram så hade matten lindat mitt koppel två varv runt foten på bordet och höll i för kung och fosterland. Bordet var tungt men ville ändå hasa iväg ibland när jag blev FÖR intresserad av att gå fram och hälsa. När jag varvat ned lite så släppte hon lite på kopplet så att jag kunde hälsa lite grann på de andra i tur och ordning. Dom sprang inte heller omkring lösa där inne på fiket. Sanna kramar, Ludde!

10 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Vi vill också gå på hundcafé.
Fast kanske hade vi kanske fått turats om, kanske kan bli en aning jobbigt för matte annars.
Vov från grabbarna boys!

Sigge sa...

Aha det var så det gick till!
Men du på lördag då blir det många hundkompisar!
Fast du......... Cleo Leonberger och Lotta Golden är mina brudar så de ger du f-n i!!!!!!

Arlo sa...

Det var skönt att höra, jag var så attans impad över hur cool du var där inne på caféet. Jag drar för kung och fosterland om jag ser en hund i samma rum som jag, matten är urstark :-)

Kasper sa...

Hehehe, såg i alla fall tjusigt ut på bild.

Jag hade kanske rentav SKÄLLT mig fri - får jag bara hälsa på alla så blir jag tyst och lugn som en ko eller nåt. Men det hade jag väl inte fått förstås. Hälsat på alla, menar jag.
Nä, stadskafé är nog inget för en lantis som mig... ;) Förresten så har matte också blivit en lantis numera.

Stella o Doris sa...

Klart att man vill hälsa på alla nya bekantskaper tror ändå att du var lugn och sansad!

Kramar från Borås

Tessan sa...

Haha kan tala om att när vi var och hälsade på kicki och hennes familj på Fårö för 3 år sedan så gick vi på ett mysigt fik....Primo välte hela bordet med kaffe och alla goda kakor på!! Skämdes jag? Nja skrattade nog mest!:)

Edith sa...

Det är klart att man vill hälsa på alla hundkompisar. Det skulle jag också vilja göra. Och dessutom börjar jag "prata" lite väl högt enligt matte. Det är typiskt för collie. Ha' det så bra!

Hector sa...

Vad skoj, en massa hundar att hälsa på säger du ? Undrar om jag kan lura med husse och matte dit nu i vår ? Det vore ngt det. Leverkakor låter ju inte alls fel.
Jo det där med flugfnysandet tänkte nog matte filma, men det var över så snabbt så hon hann ju inbte ens få fart på kameran !
Visst är det skönt med solen och alla blommorna.

Lukas sa...

Jag lovar att hade jag varit fastsurrad så hade jag inte legat så fint som du Ludde. Jag hade pipit och ynkat mig. Inte skällt, för det gör jag aldrig (förutom när dörrklockan ringer). Men piper gör jag ofta om jag vill något som matte inte vill. Idag är jag lite magsjuk, så vardagsrumsmattan hänger på tork på balkongen....matte är lite ledsen för det.

Hillman sa...

Min matte ylar nåt om att du är en riktig sötnos, hihi. Det hjälper inte att se tuff ut, det har jag fått erfara matten säger bara sötnos och mukiskille i alla fall, hihi.

Taxkramisar.