söndag 1 februari 2009

Hopp hopp

Idag var dom inte kloka på hundskolan. Dels var vi säkert tio stycken, sedan så bytte alla plats med varandra, så jag hade jättejobbigt att hålla ordning på husse, som gick med Hector, samtidigt som jag skulle gå och stanna och sitta och en massa andra konstigheter med Åsa. Jag fick i alla fall en massa goda rostade blodpuddingsbitar av henne. Hon e snäll hon! Lyckliga Trixa som har en så´n matte, fast min e väldans snäll oxå fast hon inte går i skolan. Jag ska be husse att han oxå rostar blodpudding till mig. Jag fick tillbaks honom efter en stund, och då skulle jag lära honom hoppa över ett plank, men det var svårt att både hoppa själv och hålla koll på honom när han skuttade över, så jag sprang bredvid för det mesta. Inte tog han några bilder heller. Han har visst lite svårt för att göra flera saker samtidigt. / Ludde

1 kommentar:

Anonym sa...

VOFF! Nu fattar jag varför jag inte fått några kommentarer, men nu har husse hjälpt mig så att det funkar.