onsdag 21 september 2011

Lilla O fyllde 1 år

I söndags firade mina människor Lilla O:s 1-årsdag. Dom var bjudna till henne på lunch, men jag fick inte följa med! Hennes två innekatter är inte överdrivet intresserade av mig, fast jag är väldigt intresserad av dom. Skithusse!!! Jag tyckte att han gott kunde ha sina bilder på sin egen blogg. Om ni ändå vill se bilder därifrån kan ni klicka här.Min människobror Anders hade tagit med sig sin nya hopfällbara elcykel som han demonstrerade, men han hade inte skaffat någon vagn så jag kunde åka med. Husse fick prova den en sväng i alla fall.När lunchen hos Lilla O äntligen var slut, kom Coco ned till mig en stund i alla fall... Ensamma kramar, Ludde

11 kommentarer:

Emma och Malte sa...

Vad elakt att du inte fick följa med!!! Du och katterna kanske inte riktigt har lärt känna varandra ännu, hade ni gjort det hade ni kanske blivit bästisar :-)

Rudi o matten sa...

Hipp hurra för lill O! Om dom hade frågat henne hade hon säkert sagt att Ludde skulle vara den viktigaste gästen av alla på hennes kalas! Först trodde vi att det var Lilla O:s present, den där cykeln, det tyckte vi verkade brådmoget :-)

Sigge sa...

Så klart du skulle följa med.
Katterna kan du bli hur bra kompis som helst med! Kom bara ihåg att man aldrig ska jaga såna.
Fö övrigt hörde jag matte muttra om att din husse nog ska vara beredd med grävmaskinen!

Kasper sa...

Det är ett jädrans oskick det där, att lämna oss hemma när det händer nåt skoj! Hur hr domm tänkt sig att dom där katterna ska bli vän med dig när ni inte får träffas??? Jag bara undrar!
Cykla med el - ja, vad allt hittar dom inte på. :) Fast det är klart, har man bara två ben så kanske man behöver lite hjälp ibland. (Jag har ju förresten min bil, så egentligen borde jag ju vara tyst...)
Och nu ska jag titta på hussens blog!

Eva sa...

Jättefräckt alltså!!!
Det viktigaste på en ettårsdag borde väl vara Ludde-pussar??
Klok liten Coco som kom med till dig. Hon vet helt klart vad som är värt något här i livet:)
PUSS!

Grabbarna boys sa...

Rackarns synd det var om dig dåå.... vi led verkligen med dig när vi läste detta inlägg.
Kanske du ska ta och strunta i katterna nästa gång!!
Ett litet tips bara!!
Vov från grabbarna boys!

Gizmo sa...

Jag har ju en alderles otrolig tur.. Jag har två egna katter om dessutom gillar att leka med mig. Min matte har en cykel men den funkar bara med benkraft.. Om vi ska långt får jag sitt i korgen fram.. Mysigt.
Ha det gott
Gizmo

Hillman sa...

Din stackare fick du inte gå på kalas, bara för att du har ett visst intresse av katter. Attans säger jag, sånt måste det bli slut på att vi jyckar alltid ska ta hänsyn till de däringa andra fyrbeningarna, hihi.

Taxpussar.

Tessan sa...

Ja du tur att du har Cocca som kommer och klappar om dig...:) Katter som är så underbart kul...Primos högsta önskan är att få ha en egen...men jag har sagt att om och när vi flyttar lååååångt från stan så ska han få en:)
Ha det gott!

Edith sa...

Fy farao vad orättvist när vi hundar inte får vara med på kalas. Det här är nästan värt en egen demonstration. Här i Frankrike demonstrerar folk nästan mot allt så varför inte en hunddemonstration som motvikt. Colliekramar

Wille sa...

Klart din människobror måste ordna en vagn till dig att åka i, om du nu hellre vill det än springa bredvid. Jag tycker om att springa bredvid för jag gillar fart. Men kanske inte bredvid en elcykel.
Spännande sak i alla fall.
Att fylla ett år är viktigt det vet jag med. Vad skoj med kalas, men att inte du fick följa med det tycker jag var taskigt faktiskt. Katter eller inte. Jag brukar inte bry mig i dem för jag gillar inte katter, de låter illa och rivs....