måndag 29 augusti 2011

Sjukgympa

Dom kunde väl sagt att det redan fanns en gympalärare på sjukgympan! Då hade ju jag kunnat stanna hemma i trädgården istället för att passa hussen.Nu fick jag leta upp ett motionsspår bakom Huddinge sjukhus där jag kunde motionera honom under tiden.Jag fick faktiskt dra honom nästan hela vägen.Maten hade de gjort så kryddstark så jag fick nöja mig med kokta hönshjärtan till middag.Det enda trevliga som hänt var när husse varit till återvinningscentralen med en kärra skräp och fick med sig en bra boll hem till mig... Besvikna kramar, Ludde!

7 kommentarer:

Emma o Malte sa...

Vad tråkigt att du inte fick vara gympaledare för matte!! Men jag tror allt hon är jätte glad att du väntade på henne under tiden. Och så kunde du ju träna att gå med din husse så länge.
Tycker din dag verkar ha varit mycket givande!! Promenad med husse en ny boll och kycklinghjärtan!!
Kramis

Gizmo sa...

Kycklinghjärtan.. Det har jag aldrig fått smaka men låter ju smaskigt...
Tur det fanns en runda att gå medan du väntade på matte.
Ha det gott
Gizmo

Rudi sa...

Jag fick också kycklinghjärtan idag! Då är vi nästan tvillingar, eller hur?! En återvunnen boll tycker jag låter spännande, hoppas den håller länge!

Hillman sa...

Usch, va tungt att släpa runt hussen i motionsslingan, jag förstår att du är sleten. Fast kokt hönshjärta va nog plåster på såren i alla fall tycker jag det. Sen fick du ju en braig boll, så det har hänt rätt mycket i din dag, om man jämför mig mig i alla fall.

Taxpussar.

Eva sa...

Inte ska du klaga på den dagen!
Du gjorde ju supernytta som tränade hussen! Och kycklinghjärtan - här dreglas... Bollen ser också trevlig ut:)
Hoppas att det känns bättre idag!
PUSS på dig!

Kasper sa...

Jaså, du fick nöja dig med kycklinghjärtan ... stackars du, då!!!
Vad jag åt till middag ska jag väl inte sukta dig med, men torrt och hårt var det!

Grabbarna boys sa...

Men du Ludde!
Vi gissar att snart får du vara en gympa ledare åt din matte....det är vi bombsäkra på.
Vov från grabbarna boys!