torsdag 26 januari 2012

Backe

Idag tränade jag spring i backe! Andfådda kramar, Ludde

9 kommentarer:

Nisse sa...

Tjohoo, vilken fart du har. Kan tänka mig vilka fartränder det blir när man ser dig springa förbi :o)

Emma o Malte sa...

Det måste gått undan i den där backen!!!:-) kram

Arlo sa...

Det är mycket bra konditionsträning, Ludde! Locka med hussen nästa gång och spring i kapp!

Gizmo sa...

Så härligt det såg ut.. Nästan som jag härom dagen.. Fast i mkt större format ;-) Visst är det skönare med snön än smutset som varit så länge innan.. Nosbuffar från mig

smulan sa...

Huj vilken fart!!
Matte undrar om vi får länka er? :)

Vov på dig!

Vi i Kasperian sa...

Tror du har tjuvtränat, innan du visade upp dej på bild! Så där springer minsann ingen nybörjare!!

Hillman sa...

Backträning, ujuj, sicken slit, fast jag har oxå varit lös idag, gu så kul det är, hihi.

Taxpussisar.

Lyckopiller sa...

Maraton nästa? Heja Ludde!

Sigge sa...

Bravo Ludde!
Backträning är bra säjer människorna, fast jag har då aldrig sett min kuta i nån sån