måndag 23 januari 2012

Äntligen

Äntligen har husse slutat sortera bilder och bestämt sig för att skicka iväg dom till sin blogg. Då kanske man kan aktivera honom för lite snöbus på dagarna. Det är ju inte så kul att ligga på köksbordet och bli skamklippt av matte.
Titta bara hur jag ser ut! Rena rama sommarfrisyren. Jag förstår bara inte att husse tror att NÅGON är intresserad av nästan fyrtio bilder från Hundöarna utan en enda hund? Korkat, men ni kan ju se själva HÄR om ni vill! Frusterade kramar, Ludde!

12 kommentarer:

Emma o Malte sa...

Min matte säger att hon tyckte du blev riktigt fin! Men vad vet mattarna vaa...! Dom hittar på mycket trams :-)
Vi gillade bilderna din husse hade lagt in på sin blogg, men de va synd att du inte fick va med! Kramis

Sigge sa...

Ja du Ludde jag har sedan länge insett fördelarna med att ha päls som matte inte anser sej behöva sätta saxen i.
Fast hon påstår att du blev snygg, mänskligt skitprat säjer jag!

Nisse sa...

Men du Ludde, du är jättefin nu när du är klippt. Och hur duktig var du inte på bordet då när du blev klippt. Din matte är bra med saxen. Tror bestämt att jag ska be Greta frisera mitt skägg lite för det börjar bli långt.

Hoppas du inte blir frusen i din nya kortare frisyr nu när det är lite kyligt ute.
Kram!

Arlo sa...

Snyggo där! Nu ska vi kolla hundöfoton!

Grabbarna boys sa...

Du blev ju den snyggaste Ludden i hela världen!!!
Vov o kram!!

Vi i Kasperian sa...

Jovisst, du blev ju snygg så där också! Himla tur!!!!!!!!

smulan sa...

Tack för kommentarer på min blogg,alltid kul,hi hi
Jag är glad jag har lite päls, för min matte hade älskat klippa mig med annars...
Men du fick en busig cool look:)

Vov vov!

Hillman sa...

Åh, så sööööt du är säger min matte, jag gillar stuket med dina buskiga ögonbryn, för fast de är klippta så ser man att du har dem där. Ditt skägg går inte av för hackor det heller, så även om matten har varit klåfingrig med saxen så har hon inte klippt bort allt.

Taxpussar.

Gizmo sa...

Jag slipper ju sån trimstunder med min smidiga päls men du blev faktist jätte fin när matten var klar med dig.. Nu är det ju så att du är alltid stilig men lite extra fin nu.
Själv har jag haft en urkul om än lite jobbig dag..

mufflo sa...

Jag tycker resultatet blev jättefint....

Buttons sa...

Tjena snygging, jag gillar din nya look. Håller fullständigt med...............inte en enda hund på 40 bilder ??? klart det är ointressant.............fast där håller min matte inte med...jajaja, hon ska väl ha lite ögongodis förutom mig ibland....blötpuss

Giah med flock sa...

Tack för gratulationen snygging!!!

Du var jätteduktig som låg fint på köksbordet medan du klipptes!!!
Vi får inte vara på vårt :( Tycker vår matte ska lägga fäll åt mig där...

Matte kollade alla bilderna och tyckte det såg ut som om dom haft det skönt!!!
Bilderna på hundarna därifrån på din blogg (tidigare) var oxå fina :)

vi här läst ikapp lite nu igen ;)

Det har varit en fin födelsedag med god mat och MÄRGBEN :)
Nospussar Giah