lördag 10 januari 2009

Passat husse

Husse skruvade bort en massa gipsskivor i trappen för att kunna stoppa tillbaks isoleringen som han tog bort när han skulle isolera mera under trappen??!!Det verkar synnerligen korkat att göra på det sättet. Då blir han ju aldrig klar. Nu fick matte själv gå ut med mig medans han skruvade i trappen, och jag var väldigt snäll, och sprang inte bort en enda gång.Sedan låg jag länge och kollade att han inte fuskade. När matte putsade fläskfilén som dom skulle ha till middag, skar hon bort alla småbitar och stekte till mig. De blandade hon ned i mitt torrfoder, och det blev minsan mycket godare då.

Jag tänker en hel del på min mamma och pappa, men jag har inte hört något om dem på jättelänge. Dom kanske inte ens bor kvar i Tjörnarp. Jag skulle bli så glad om man fick höra lite ifrån dom, och kanske se några bilder också??? Jag går offta in på derases mattes blogg, men nääe, ingenting nytt! Snyfft! / Ludde

Inga kommentarer: