fredag 23 januari 2009

Ben

Det är inte klokt va dom kan hitta på...Nu lägger dom godis under ett lock och sedan får jag fösa omkring det i flera minuter innan jag kommer åt det som är under. Det är nog bara för att jag inte ska störa medan de äter frukost förståss. Dom gillar inte att jag sticker upp nosen på bordet för att se vad dom äter. Det kan ju faktiskt vara nå´t som är till mig också!När vi var ute på promenad hittade jag ett bra ställe att göra en grop på. Husse säger att jag inte är färgäkta. Jag börjar bli grå! Det är väl inte så konstigt om man blir gråhårig med en sån husse? Han är faktiskt riktigt grå själv. Så det så!Jag hade i alla fall väldans kul när jag sprang omkring så fort jag kunde.Husse blev jättearg när jag knaprade lite på sockeln i hallen vid ytterdörren, så han gav mig ett tuggben istället. Det kunde han väl ha tänkt på innan så hade jag inte behövt knapra där! / Ludde

Inga kommentarer: