måndag 9 juli 2012

Passat Coco

Idag gick vi upp tidigt och åkte in till Stockholm.
Där finns det hur mycket skrivet som helst.
Nu finns det faktiskt lite till.
Matte provade Cocos säng som var  mjuk och skön.
Coco ritade av mig, och det blev ganska likt.
När hennes föräldrar kom hem igen så fikade vi på gården.
Jag tror att hon får en liten syster eller bror när som helst.
Coco letade nyckelpigor bland blommorna.
Det killades väldigt när den gick på hennes arm.
Undrar om det stämmer att den är två år när den har två prickar?
Matte fick med sig sin brödsåg som Anders gjort ett nytt skaft till.
I morgon ska husse montera en Cykelpinne på sin cykel så jag kan springa på cykeltur med honom. Han behöver nog lite träning... Kniviga kramar, Ludde!

8 kommentarer:

Laika sa...

Vad mycket skoj ni haft under dagen. Roligt med besök i storstaden. Hoppas du lämnade något spännande meddelande till alla stadshundar.
Åh, en springer till cykeln, ska du göra hurtbulle av matte och husse nu? :) Jag håller till i min special-hundcykelkorg :D

Vi i Kasperian sa...

En sån fin gård dom har där hos Coco! Men den där bebisen - den får faktikt se till att ge sig ut i vida världen nu, tycker jag och matte! Så att mamman når fram till att krama Coco igen. ;)
Fint av Coco att rita av dig, tycker du ska spara den fina bilden!

Vicky sa...

Hon är ju väldans söt, den där Coco. Hon brås säkert på dig. Och schysst av dig att sätta igång med motioneringsprojekt åt husse. Du tänker alltid på andra.

Arlo sa...

Jag tänkte att det var attans vad söta Coco blivit stor, men så fick jag se att lillasyskonet är ju för tusan ännu större :-)

Eva sa...

Att Coco-mamman inte spruckit!?! Är du säker på att det bara är EN syster eller bror? :D
Härlig dag ni hade, med porträttmåleri och fikande. Och du blir säkert världens bästa tränare!
PUSS!

Emma o Malte sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft där i stockholm :-) Kramis

Sigge sa...

Stackars Coco-mamma måtte valpen komma omgående!
Minst 4,5 kilo gissar matte att den kommer att väga och vara en pojke

Grabbarna boys sa...

Nu måste ju snart en lillebror eller en lillasyster snart ploppa ut ur den bautastora magen!!
Och sen är du även världens bästa barnvakt Ludde....så det så!!
Det ser man ju på den fina bilden som Coco ritade på dig!!
Vov från grabbarna boys!