fredag 28 december 2012

Mellandagar

Undrar varför det heter mellandagar? Kanske för att dom är lite mittemellan bra och dåliga. Bra har ju varit för att det har varit mycket att äta.Har nog ätit allt på julbordet utom janson och dopp i grytan. Det dåliga har väl varit det halvblaskiga vädret. I torsdags gick vi ned till stationen där vi hämtade ett par Metro.
Tänk att lilla jag är bloggkompis med fyra såna superkändisar! Det är nog för att deras matte är sån bra fotograf, och för att dom är så duktiga på att sitta fint och stilla som dom är med överallt. Jag menar Grabbarna Boys alltså som blev "årets juldjur" i Metro.
Idag hade vi vanlig fredag med koöra framför kakelugnen.
Öron är bra omväxling mot all julmat... Stinna kramar, Ludde!

6 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Åhhh,vad avundsjuka vi blev nu då på dig Ludde....vi har inte fått se bilden på oss i tidningen ännu (vi får den nästa vecka) då den ej finns i våra hemtrakter.
Men en liten glimt fick vi iallafall se hur vi ser ut!!
Och det där koörat ser minsann väldigt gottit ut!!
Vov från grabbarna boys!

Eva sa...

Visst är vi priviligierade? TÄNL att vi är polare med de kändisarna!
Jättekul att de vann tycker vi här!
Och jätteavis är vi alltid på era mysiga fredagseftermiddagar:)
PUSS!

Kim sa...

Jaså, du gillar också de där öronen. Smaskens, eller hur?

Melody and M.E sa...

Inser att det finns godsaker som min matte inte bjudit mig på ännu! Varken gris eller koöron har jag fått.
Hon har visst läst någonstans att de kan fastna i magen på valpar, men nu är jag så gammal så nu får hon glömma det där tramset.
Ha en skön kväll!
Puss från Melody

Arlo sa...

Vi har också kikat på grabbarna boys i Metro. visst har vi tur som är polare med dom! Du,Ludde, koöra är inte gott. Jag fick sånt av misstag en gång och blev attans besviken...

Laika sa...

Oj, vilka bloggvänner du har, hundkändisar :)
Tror helt klart att du har rätt där med ordet mellandagar, kan inte hitta en bättre förklaring :)