söndag 28 december 2008

Klassträff igen

Idag var det äntligen klassträff igen.Trixa och jag hann bara leka lite grann innan vi samlades på parkeringen, och alla hälsade på varandra.Idag fick matte öva med mig.Hon är rätt duktig på det, och jag kan sitta fint när hon säger till.Hector var med idag, och det var kul, men jag saknade lilla Betty.Trixa hade övat mycke, och var jätteduktig att hålla koll på sin matte.När vi "jobbar" får vi inte leka med varandra.Geisha håller också bra koll på sin matte.Matte gick jättelångt bort när jag skulle stanna kvar.Jag fick nästan nosa mig fram när hon sa kom.Sedan skulle vi spåra, och det kunde jag bra idag, och jag hittade allt godis som matte hade gömt.Efter spårandet tog de av våra halsband så att vi skulle få leka.Jag tycker det är bäst när man får fara fram som en riktig varg i skogen.Hector som är äldst och störst, tyckte att jag var lite för vild, så jag la mig snällt ned och visade att han fick bestämma.Sedan fortsatte vi igen tills vi skulle åka hem. / Ludde

Inga kommentarer: