lördag 15 april 2017

Glad Påsk

Trots vädret har det blivit en riktigt glad påsk.
I torsdags åt vi middag på Delibutiken
Både husse och matte bjöd ganska frikostigt av huvudrätten men hummersoppan fick dom äta upp själva.
Persikopajen var det för mycket socker i sa hussen så jag fick några leversnittar istället.

I går kom min Nisse och åt påskmiddag med oss och han hade en hel påse grisöron med sig till mig - men dom hann husse aldrig fotografera...
Idag gick jag en långpromenad med husse och matte, så då blev det både stengodis och bilder... Mumsiga kramar, Ludde!

2 kommentarer:

Lillian "sognafaret" sa...

Du koser deg skikkelig i påsken ser jeg! God påske de siste påskedagene også!

Wilma sa...

Väldigt vad mycket gott du får att käka då¨. Jag har inte ens fått hälften av allt i MITT påskägg!