lördag 31 december 2016

Gått upp i vikt!

Det blev en bra jul i år. 
Vi fick som vanligt en fin kungsgran av Hasse i  år.
Min Bosse och min Nisse kom och åt lunch hos oss på julafton och det blev mycket att diska så jag har nog lagt på mig ett kilo.
Sen var jag på jullunch hos Coco och Max på juldagen och det blev jag inte magrare av.
Jag fick en tuggkringla av dom som jag tyvärr glömde kvar där när vi åkte hem.
Axel och Olivia var där också och barnen hade eget bord.
Isen har smält vid stranden så jag kunde passa på att tvätta tassarna.
Nu önskar jag och mina människor ett Gott Nytt år till er allihop! Nyårskramar, Ludde!

2 kommentarer:

Lillian "sognafaret" sa...

Ha et riktig godt nytt år Ludde! Du må nok ta med deg Husse på lange Pokemonjakter til neste år, så dere holder formen oppe og vekta nede!

Vi i Kasperian sa...

Lyckliga du som fick chansen att gå upp i vikt. :) Det fick inte jag. Jädrans diet... ;)
Kasper