söndag 5 juni 2016

Utskälld

Häromdagen klippte husse både gräsmattan och mig för hans gamla ungdomskompis Lasse, som han inte sett på över fyrtio år, skulle komma och hälsa på.
Idag kom Lasse och Kicki och dom hade Lisa och Tessan med sig.
Jag hälsade mycket noga på dom innan vi fikade.
Jag tror inte jag har blivit så utskälld (i stereo) nån gång förut. Jag ville ju bara visa mig intresserad... Frustrerade kramar, Ludde!



PS. Fast Kicki sa att jag var välkommen att hälsa på dom nere i Blekinge om jag kom förbi så dom kanske gillad mig lite grann ändå. DS.

3 kommentarer:

Arlo sa...

Stereoskall låter intressant. Svårt att åstadkomma ensam här i skogen förstås....

laika sa...

Hihi, nog ser du ut att fundera över vad de pysslar med, när de stereo-skäller på dig. Kanske tränar de någon slags acapella-hälsning. Spännande om du får åka och hälsa på dom och se hur de bor också :)
Nospussar helt utan skall

Tredje året i Hjo sa...

Man har sina intressen, säger Hjo-Hjo. Karlar emellan.