torsdag 21 januari 2016

Middag med min Bosse

Nu har husse haft tid att åka till svampskogen med mig några gånger och där finns det inga löptikar så jag får springa fritt.
Den här poseringsstenen fungerade bra även på vintern.
Igår var det onsdag och då brukar min Bosse äta middag hos oss, men då skjutsade vi  honom till Delibutiken och åt middag där i stället för det hade han fått i julklapp av matte.
Jag kan berätta att korvskivorna och skinkan var utsökta. Dessutom hade jag gott om kex med mig. Korviga kramar, Ludde!

2 kommentarer:

Laika sa...

Härligt att du fått springa lös i skogen och att vi dessutom blir bjudna på en så fin stenposerigsbild.
Mumsigt att få följa med till delibutiken och mumsa på gottigheter :D Tassklappar för det!
Nospussar

Sigge sa...

Nu du Ludde väntar mycket bättre väder så vi kan vara mera i våra skogar och slipper vara påklädda också.
Här kryllar det av lukta gottbrudar, men jag hittar dom aldrig