onsdag 9 februari 2011

Dagishämtning

Idag åkte vi till svampskogen direkt efter frukosten för att vi skulle hämta Coco på dagiset på eftermiddagen.Hittade en tuggvänlig pinne som jag flisade.Det dröjer nog tills vi ska ha med kaffe och bullar hit.Hos Coco låg jag och höll koll på när hon och matte gjorde i ordning middagen.De gjorde kycklinggryta med klyftpotatis.Själv åt jag en påse kattmat och Coco åt pannkakor med hela kroppen.Det var nog därför hon åkte in i tortyrkammaren efteråt. Jamiga kramar, Ludde

6 kommentarer:

Arlo sa...

Men hur söt kan man vara då? Och nu menar jag inte dig, kompis, utan pannkaksälskaren i turban!
Jaså du fick kattmat idag, varför bad du inte om crêpes med kattmatsfyllning när du ändå hade chansen? Åh, vad gott det lät...det måste jag be om nån gång!

Kasper sa...

Kattmat - pannkaka - vet inte vilket jag hade föredragit. Kattmat är ju jättegott, men det tror jag att pannkaka också är.

I alla fall har du en ursöt liten Coco, tror hon trivdes rätt bra där i vattenkammaren :)
Tvåbeningar gör ju ofta det, har jag märkt. Och hon HAR väl bara två ben, fast hon är så liten... ( äh, jag skojar bara, vet jag väl att hon har...)

Freja Phaléne sa...

Tja, jag menar dig när jag frågar samma sak, hur söt kan man bli!?! Du är allt en karl i min smak!
Phalénepussar!!!

Tessan sa...

Jah du du kalasar på fina ostar,grisöron och finafina pinnar!!:)Idag är det åter snö och jag höll på blir tolig på halkan, och JAG HAR broddar på kängorna men det är inte alltid dom hjälper som sagt var:(

Snöiga kramar från Linköping

Hillman sa...

Jistanes,va snö ni har, jag håller med dig om att det lär dröja innan ni kan fika ute. Matte provade om vi ville ha kattmat men det åt inte Illerson, fast jag äter allt så det gick ner. Just nu ligger Illerson och vaktar kexburken, han ville inte ha någon frulle, han vill ha det som är godare, hihi.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Undrar vad det är med människor och tortyrkammare?
Matte släpade minsann dit Adam igår.......fast han hade inte vett att protestera.