onsdag 17 november 2010

Liljevalchs Vårsalong

Vi åkte in till stan på eftermiddagen och hämtade Coco på dagiset. Sedan gick vi en promenad med henne och köpte korv i ett gatukök. Husse och jag åt grillade och matte åt kokt. Coco nöjde sig med ett bröd, för hon hade mellanmål med sig.Jag har noterat att det finns väldigt många underbara dofter i stan. (Nu finns det en till, på MÅNGA ställen)När min människobror, Anders, kom hem från jobbet fick han blommor och champagne av Sara för han hade kommit med på Liljevalchs vårsalong. Jag kan ge mig den på att hundar inte får gå med dit... Stadskramar, Ludde

7 kommentarer:

Tessan sa...

Men oj då får vi gratulera Anders!! Vad är det han ställer ut? visste ju inte att han var konstnär....Näää ludde tror nog inte du får gå dit...säkert massa paranta damer i fina klänningar ( och dyra;))som ska sippa på champagne och då tycker dom säkert att lurviga ( superfina gulliga och älskvärda) vovvar inte är fiiiiiint nog! :)

Måste kolla om det finns ngt skoj här i stan att kolla runt på...är för dålig att gå på utställningar när jag egentligen tycker det är super skoj!
Men oj så mycket träd som fällts...några mindre att pinka på:)
Sov sött! Tacka din husse för att han är så snäll och ger mig kompimanger för bilderna på min blogg....jag blir jätte glad!!
//Tessan

Kasper sa...

Nähä, Liljevalchs får du nog inte komma in på. Synd, för vårsalongen brukar vara rätt skoj. Fast nu kommer aldrig matte heller dit, hon har ju mej att tänka på...

Stan är kanske inte så dum ändå - här i skogen hos mej finns minsann inga gatukök som säljer korv!
Kanske ska be mate att öppna ett?

Arlo sa...

Jag vill också ha gatukök! Fast vi har ju ingen gata förstås! Gratta brorsan från mig!

Wille sa...

Åh en får gratulera. Näe hundar får nog inte följa med dit in. Men det gör väl inget för jag tror du kan ha roligare utan det besöket !

Hillman sa...

Säg mig det ställe som vi fyrfotingar är välkomna på inte får vi gå på revy och inte på konstsalong, tassigt värre. Det där med att pinka in Stockholm är jobbigt för det finns så många stolpar, jag vet för jag har testat ett flertal gånger.

Taxkramisar.

strövelstorpslagottona sa...

Vi skickar JÄTTEGRATTIS till Storebror Anders. Vilken höjdare att komma med där. Det är det inte många som gör. Hälsa honom att han och ni alla ska vara stolta. Kan vi få en bild på alstret?
pussar

Elliot Kung af Upphärad sa...

Grattis grattis människobror Anders!!!!
Elliot och Kulan