lördag 23 oktober 2010

Vinterstängt

Karin, Sara och Anders stängde igen Torpet för vintern idag. Sedan kom dom hem till oss för det är trevligare att äta lunch i värmen än i en iskall stuga.Karin hade lagat en smarrig lasagne som matte värmde i ugnen. Hon hade också tagit med sig sallad, ost, öl och andra tillbehör och bakat gott bröd.Dessutom hade hon bakat en kladdkaka och matte hade gjort en rulltårta och bryggt kaffe.Det blev en riktig fest!Coco var naturligtvis med också, och idag hade hon med sig Aron.Jag förstår inte att han sa att han var lite rädd för hundar, för han både klappade mig och bjöd på Frolic... Mumsiga kramar, Ludde

6 kommentarer:

Kasper sa...

Sicken fest! Precis så ska det vara, tycker jag. Fester ska inte vara nån annanstans, dom ska vara där JAG bor! Eller förstås där DU bor!

Väldigt trist att jag har en matte som inte inser sånt. Åtminstone insåg hon det inte idag.
Tur för dig att du har bättre tvåbeningar än jag... ;)

Elliot sa...

Det är ju bara så Ludde att DIG kan man inte vara rädd för :-)
Mmmmm... rulltårta... det är allt smaskens för vovvemagar det...

Arlo sa...

Vilket kalas! Klart ingen är rädd för dig din lurviga bjässe! Hoppas du fick smaka av det mesta. Nu blev matten sugen på lasagne, meddelar hon. Hoppas hon har ingredienserna hemma! Regniga kramar!

Buttons sa...

hos er är det visst kalas för jämnan...........lyckost.......puss på svansen

Hillman sa...

Ingen kan väl vara rädd för dig som är en riktig hederstax. Matte säger att du ser lite fundersam ut, månne du fundrar på vem grabben var rädd för, hihi.

Taxkramisar.

Edith sa...

Vilken smarrig fest! Hade gärna velat vara med och min matte också!